Všeobecné podmienky
Túto webovú stránku prevádzkuje Isabela Marbella. Na celej stránke sa výrazy „my“, „nás“, „náš“ a „prevádzkovateľ“ vzťahujú na Isabelu Marbellu. Isabela Marbella ponúka túto webovú stránku vrátane všetkých informácií, nástrojov a služieb dostupných na tejto stránke vám, používateľovi, pod podmienkou vášho súhlasu so všetkými tu uvedenými podmienkami, zásadami a oznámeniami. Prístupom na našu stránku a/alebo zakúpením čohokoľvek od nás súhlasíte s našou „Službou“ a súhlasíte s tým, že budete viazaní nasledujúcimi podmienkami („Podmienky služby“, „Podmienky“) vrátane dodatočných podmienok a zásad uvedených v tomto dokumente a/alebo dostupných prostredníctvom hypertextového odkazu. Tieto Podmienky služby sa vzťahujú na všetkých používateľov Stránky vrátane, okrem iného, používateľov, ktorí sú prehliadačmi, predajcami, zákazníkmi, dodávateľmi a/alebo prispievateľmi obsahu. Pred návštevou alebo používaním našej webovej stránky si pozorne prečítajte tieto Podmienky služby. Návštevou alebo používaním akejkoľvek časti stránky súhlasíte s tým, že budete viazaní týmito Podmienkami služby. Ak nesúhlasíte so všetkými podmienkami tejto zmluvy, nemôžete pristupovať na stránku ani používať žiadne služby. Ak sa tieto Podmienky služby považujú za ponuku, prijatie je výslovne obmedzené na tieto Podmienky služby. Akékoľvek nové funkcie alebo nástroje, ktoré sú pridané do aktuálneho obchodu, sa tiež budú riadiť Podmienkami služby. Najaktuálnejšiu verziu Podmienok služby si môžete kedykoľvek skontrolovať na tejto stránke. Vyhradzujeme si právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto Podmienok služby zverejnením aktualizácií a/alebo zmien na našej webovej stránke. Je vašou zodpovednosťou pravidelne kontrolovať túto stránku, či nedošlo k zmenám. Vaše ďalšie používanie webovej stránky alebo prístup k nej po zverejnení akýchkoľvek zmien predstavuje súhlas s týmito zmenami. Náš obchod je hostovaný na Shopify Inc. Poskytujú nám online platformu elektronického obchodu, ktorá nám umožňuje predávať vám naše produkty a služby. Súhlasom s týmito Podmienkami služby vyhlasujete, že ste vo svojom štáte alebo provincii bydliska dosiahli aspoň vek plnoletosti, alebo že ste vo svojom štáte alebo provincii bydliska dosiahli vek plnoletosti a dali ste nám súhlas, aby všetci maloletí členovia vašej domácnosti používali túto stránku. Naše produkty nesmiete používať na žiadny nezákonný alebo neoprávnený účel, ani pri používaní Služby nesmiete porušovať žiadne zákony vo vašej jurisdikcii (vrátane, ale nie výlučne, autorských práv). Nesmiete prenášať žiadne červy ani vírusy ani žiadny kód deštruktívnej povahy.
Akékoľvek porušenie alebo nedodržanie ktorejkoľvek z Podmienok bude mať za následok okamžité ukončenie vašich Služieb. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek a z akéhokoľvek dôvodu odmietnuť službu komukoľvek. Beriete na vedomie, že váš obsah (okrem informácií o kreditnej karte) môže byť prenášaný nešifrovaný a zahŕňa (a) prenosy cez rôzne siete; a (b) úpravy, aby sa prispôsobil technickým požiadavkám pripájajúcich sa sietí alebo zariadení. Informácie o kreditnej karte sú počas prenosov cez siete vždy šifrované. Súhlasíte s tým, že nebudete reprodukovať, duplikovať, kopírovať, predávať, ďalej predávať ani zneužívať žiadnu časť Služby, používanie Služby ani prístup k Službe alebo akýkoľvek kontakt na webovej stránke, prostredníctvom ktorej je Služba poskytovaná, bez nášho výslovného písomného súhlasu. Nadpisy použité v tejto Zmluve sú uvedené len pre lepšiu orientáciu a neobmedzujú ani inak neovplyvňujú tieto Podmienky.
ČLÁNOK 1 – DEFINÍCIE
Za týchto podmienok sa uplatňujú tieto definície:
- Tolerančná lehota : lehota, v ktorej môže spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy;
- Spotrebiteľ : fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci výkonu povolania alebo podnikateľskej činnosti a uzatvára s podnikateľom zmluvu na diaľku;
- Deň : 1. februára 2024
- Trvanie operácie : zmluva uzavretá na diaľku týkajúca sa série produktov a/alebo služieb, ktorých dodanie a/alebo nákupná povinnosť je rozložená v čase;
- Trvanlivé médium : akékoľvek médium, ktoré umožňuje spotrebiteľovi alebo podniku uchovávať informácie adresované jemu osobne spôsobom, ktorý umožňuje budúce použitie a nezmenenú reprodukciu uložených informácií.
- Právo na odstúpenie od zmluvy : možnosť spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote na rozmyslenie;
- Podnikateľ : fyzická alebo právnická osoba, ktorá ponúka produkty a/alebo služby spotrebiteľom na diaľku;
- Zmluva uzavretá na diaľku : dohoda, na základe ktorej sa v rámci systému organizovaného podnikateľom na predaj produktov a/alebo služieb na diaľku až do uzavretia zmluvy vrátane výlučne používa jedna alebo viacero techník komunikácie na diaľku;
- Technika komunikácie na diaľku : znamená, že ju možno použiť na uzavretie zmluvy bez toho, aby sa spotrebiteľ a podnik museli stretnúť v tej istej miestnosti v rovnakom čase.
- Všeobecné zmluvné podmienky : tieto Všeobecné zmluvné podmienky podnikateľa.
ČLÁNOK 2 – IDENTITA ZAMESTNÁVATEĽA
Obchodný názov: Isabela Marbella
E-mail zákazníckeho servisu: info@isabela-marbella.sk
ČLÁNOK 3 – UPLATNITEĽNOSŤ
Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na všetky ponuky podnikateľa a na všetky zmluvy a objednávky uzatvorené na diaľku medzi podnikateľom a spotrebiteľom. Pred uzavretím zmluvy na diaľku bude spotrebiteľovi sprístupnené znenie týchto všeobecných obchodných podmienok. Ak to nie je primerane možné, spotrebiteľ bude informovaný o tom, že všeobecné obchodné podmienky sú k dispozícii na nahliadnutie v priestoroch podnikateľa pred uzavretím zmluvy na diaľku a budú spotrebiteľovi na požiadanie čo najskôr bezplatne zaslané. Ak je zmluva na diaľku uzatvorená elektronicky, bez ohľadu na ustanovenia predchádzajúceho odseku a pred uzavretím zmluvy na diaľku bude znenie týchto všeobecných obchodných podmienok spotrebiteľovi sprístupnené elektronicky takým spôsobom, aby si ho spotrebiteľ mohol ľahko uložiť na trvalý nosič údajov. Ak to nie je primerane možné, pred uzavretím zmluvy na diaľku bude spotrebiteľ informovaný o tom, kde je možné si všeobecné obchodné podmienky elektronicky preštudovať, a na požiadanie mu budú zaslané elektronicky alebo iným spôsobom bezplatne. V prípade, že sa okrem týchto všeobecných obchodných podmienok uplatňujú aj obchodné podmienky špecifické pre produkt alebo službu, druhý a tretí odsek sa uplatňujú primerane a v prípade rozporu medzi všeobecnými obchodnými podmienkami sa spotrebiteľ môže vždy odvolať na príslušné ustanovenie, ktoré je pre neho najvýhodnejšie. Ak je jedno alebo viacero ustanovení týchto všeobecných obchodných podmienok kedykoľvek úplne alebo čiastočne neplatné alebo zničené, zmluva a tieto obchodné podmienky zostávajú v platnosti a príslušné ustanovenie sa okamžite nahradí vzájomnou dohodou ustanovením, ktoré sa najviac zhoduje s rozsahom pôvodného ustanovenia. Situácie, ktoré nie sú upravené v týchto všeobecných obchodných podmienkach, sa musia posudzovať „v duchu“ týchto všeobecných obchodných podmienok. Pochybnosti týkajúce sa výkladu alebo obsahu jedného alebo viacerých ustanovení našich všeobecných obchodných podmienok sa musia vykladať „v duchu“ týchto všeobecných obchodných podmienok.
ČLÁNOK 4 – ZÁKAZNÍCI Z EÚ A INÍ MEDZINÁRODNÍ ZÁKAZNÍCI
Medzinárodní zákazníci vrátane zákazníkov z Európskej únie (EÚ) podliehajú pri doručení plateniu dovozných ciel a daní. Tieto poplatky nie sú zahrnuté v cene položky a musí ich uhradiť zákazník. Dovozné clá sa môžu značne líšiť, ale vo všeobecnosti závisia od ceny a typu položky, hmotnosti a rozmerov balíka, krajiny pôvodu a daní, ciel a poplatkov cieľovej krajiny. Dovoznú faktúru zvyčajne dostanete od spoločnosti DHL. Podľa našich skúseností je colné odbavenie zvyčajne pomerne jednoduché. Vždy sa obráťte na príslušné colné orgány alebo vládne agentúry, aby ste získali najpresnejšie a najaktuálnejšie informácie, pretože tieto pravidlá sa môžu zmeniť. Ak potrebujete podrobné informácie týkajúce sa týchto poplatkov, dajte nám vedieť.
ČLÁNOK 5 – PONUKA
Ak má ponuka obmedzenú dobu platnosti alebo podlieha podmienkam, bude to v ponuke výslovne uvedené. Ponuka je nezáväzná. Podnikateľ má právo ponuku upraviť a prispôsobiť. Ponuka obsahuje úplný a presný popis ponúkaných produktov a/alebo služieb. Popis je dostatočne podrobný, aby spotrebiteľ mohol ponuku primerane vyhodnotiť. Ak podnikateľ použije obrázky, tieto sú verným odrazom ponúkaných produktov a/alebo služieb. Zjavné alebo očividné chyby v ponuke podnikateľa nezaväzujú. Všetky obrázky a špecifikácie údajov v ponuke sú orientačné a nemôžu byť dôvodom na kompenzáciu alebo zrušenie zmluvy. Obrázky priložené k produktom sú verným zobrazením ponúkaných produktov. Podnikateľ nemôže zaručiť, že zobrazené farby presne zodpovedajú skutočným farbám produktov. Každá ponuka obsahuje potrebné informácie, aby sa zabezpečilo, že spotrebiteľ si je jasne vedomý práv a povinností, ktoré vyplývajú z prijatia ponuky. To platí najmä pre:
- Cena nezahŕňa poplatky za colné odbavenie a DPH pri dovoze. Tieto dodatočné náklady hradí zákazník. Poštová a/alebo kuriérska služba uplatňuje osobitné predpisy pre poštové a kuriérske služby týkajúce sa dovozu. Tieto predpisy platia, ak je tovar dovážaný do krajiny určenia EÚ, čo je tento prípad. Poštová a/alebo kuriérska služba vyberá DPH (spolu s akýmikoľvek poplatkami za colné odbavenie, či už boli vybrané alebo nie) od príjemcu tovaru;
- Akékoľvek náklady na dopravu;
- Spôsob, akým bude dohoda uzavretá a aké kroky sú na to potrebné;
- Či sa uplatňuje právo na odstúpenie od zmluvy;
- Spôsob platby, doručenia a plnenia zmluvy;
- Lehota na prijatie ponuky alebo lehota, v ktorej podnikateľ garantuje cenu;
- Výška poplatku za komunikáciu na diaľku, ak sa náklady na použitie techniky komunikácie na diaľku vypočítavajú na inom základe, ako je bežný základný poplatok za použitú komunikačnú techniku;
- Či je zmluva po jej uzavretí archivovaná a ak áno, ako si ju môže spotrebiteľ pozrieť;
- Spôsob, akým si spotrebiteľ môže pred uzavretím zmluvy skontrolovať údaje, ktoré poskytol v rámci zmluvy, a v prípade potreby ich obnoviť;
- Jazyky iné ako angličtina, v ktorých môže byť zmluva uzavretá;
- Kódexy správania, ktorým obchodník podlieha, a spôsob, akým si spotrebiteľ môže tieto kódexy správania elektronicky preštudovať; a
- Minimálna doba trvania zmluvy na diaľku v prípade transakcie s určitým trvaním.
- Voliteľné: dostupné veľkosti, farby, druh materiálov.
ČLÁNOK 6 – DOHODA
Zmluva sa bez toho, aby bol dotknutý odsek 4, uzatvára prijatím ponuky spotrebiteľom a splnením podmienok v nej stanovených. Ak spotrebiteľ prijal ponuku elektronicky, obchodník bezodkladne elektronicky potvrdí prijatie prijatia ponuky. Spotrebiteľ môže zmluvu vypovedať až do potvrdenia prijatia tejto ponuky obchodníkom. Ak je zmluva uzavretá elektronicky, obchodník prijme vhodné technické a organizačné opatrenia na ochranu elektronického prenosu údajov a zabezpečí bezpečné webové prostredie. Ak spotrebiteľ môže platiť elektronicky, obchodník dodržiava vhodné bezpečnostné opatrenia. Obchodník sa môže – v rámci zákonného rámca – informovať, či je spotrebiteľ schopný plniť si svoje platobné povinnosti, ako aj o všetkých skutočnostiach a faktoroch, ktoré sú dôležité pre zodpovedné uzavretie zmluvy uzavretej na diaľku. Ak má podnikateľ na základe tohto prešetrenia dôvodné dôvody na neuzatvorenie zmluvy, má právo odmietnuť objednávku alebo požiadavku alebo stanoviť osobitné podmienky na plnenie s uvedením dôvodov. Spolu s produktom alebo službou zašle podnikateľ spotrebiteľovi písomne alebo vo forme, ktorú si spotrebiteľ môže uložiť prístupným spôsobom na trvalom nosiči údajov, nasledujúce informácie:
- adresa kancelárie obchodníka, na ktorú sa môže spotrebiteľ obrátiť so sťažnosťami;
- podmienky a spôsob, akým môže spotrebiteľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, alebo jasné oznámenie o vylúčení práva na odstúpenie od zmluvy;
- informácie o existujúcich zárukách a popredajnom servise;
- údaje uvedené v článku 4 odseku 3 týchto podmienok, pokiaľ podnikateľ tieto údaje spotrebiteľovi neposkytol už pred uzavretím zmluvy;
- požiadavky na ukončenie zmluvy, ak má trvanie dlhšie ako jeden rok alebo je na dobu neurčitú.
V prípade transakcie s trvaním doručenia sa ustanovenie predchádzajúceho odseku vzťahuje iba na prvú dodávku. Každá zmluva sa uzatvára s odkladacou podmienkou dostatočnej dostupnosti zodpovedajúcich produktov.
ČLÁNOK 7 - Dodacia lehota
Štandardná dodacia lehota je 7 až 14 pracovných dní .
Vo výnimočných prípadoch, napríklad z dôvodu oneskorenia zo strany výrobcu, prepravných spoločností alebo colných kontrol, sa môže dodacia lehota predĺžiť o 15 až 30 pracovných dní . Zákazník bude o akýchkoľvek oneskoreniach informovaný e-mailom alebo, ak je to možné, prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu.
ČLÁNOK 8 - Povinnosť prevziať zásielku
Zákazník je povinný prevziať zásielku, a to aj v prípade predĺženej dodacej lehoty, za predpokladu, že bol o preprave informovaný.
Neprevzatie zásielky vám automaticky neoprávňuje na vrátenie celkovej sumy objednávky.
Ak zákazník bezdôvodne odmietne prevziať zásielku a tá bude vrátená alebo zničená z dôvodu dlhšieho skladovania, má predávajúci právo odpočítať si z vrátenej sumy všetky náklady spojené s prepravou, spracovaním a poškodením tovaru.
ČLÁNOK 9 - Kompenzácia v prípade neprijatia
Ak zákazník neprevezme zásielku bez predchádzajúceho písomného zrušenia objednávky, predávajúci má právo:
- účtovať logistický poplatok až do výšky 50 % z hodnoty objednávky, alebo
- Ak bol tovar zničený alebo inak nenávratne stratený, nevrátime žiadnu časť sumy.
Výška zrážky bude zákazníkovi oznámená e-mailom a bude odpočítaná od sumy určenej na vrátenie.
ČLÁNOK 9 – PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Pri kúpe produktov má spotrebiteľ možnosť odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu počas 14 dní. Táto lehota na rozmyslenie začína plynúť dňom nasledujúcim po prevzatí produktu spotrebiteľom alebo zástupcom vopred určeným spotrebiteľom a oznámeným spoločnosti Isabela Marbella. Počas lehoty na rozmyslenie bude spotrebiteľ s produktom a jeho obalom zaobchádzať opatrne. Produkt bude rozbalovať alebo používať iba v rozsahu potrebnom na posúdenie, či si ho chce ponechať. Ak si spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy, vráti produkt spoločnosti Isabela Marbella so všetkým dodaným príslušenstvom a – ak je to primerane možné – v pôvodnom stave a balení v súlade s primeranými a jasnými pokynmi spoločnosti Isabela Marbella . Ak si spotrebiteľ želá uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, je povinný informovať spoločnosť Isabela Marbella do 14 dní od prevzatia produktu. Spotrebiteľ to musí oznámiť písomne alebo e-mailom. Keď spotrebiteľ oznámi, že si želá uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musí produkt vrátiť do 14 dní. Spotrebiteľ musí preukázať, že dodaný tovar bol vrátený včas, napríklad predložením dokladu o odoslaní. Ak zákazník po uplynutí lehôt uvedených v bodoch 2 a 3 neuviedol, že si želá uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, alebo nevrátil produkt spoločnosti Isabela Marbella , nákup je dokončený.
*Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru.
* Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje, ak zákazník tovar neprevezme a tento tovar je následne zničený, stratený alebo nenapraviteľne poškodený.
ČLÁNOK 10 – NÁKLADY V PRÍPADE ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
Ak spotrebiteľ uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy, náklady na vrátenie produktov znáša spotrebiteľ. Ak spotrebiteľ zaplatil určitú sumu, spoločnosť Isabela Marbella mu túto sumu čo najskôr vráti, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Podmienkou je, aby produkt už bol vrátený spoločnosti Isabela Marbella alebo aby bolo možné predložiť presvedčivý dôkaz o úplnom vrátení.
ČLÁNOK 11 – VYLÚČENIE PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Isabela Marbella môže vylúčiť právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy pre produkty opísané v častiach 2 a 3. Vylúčenie práva na odstúpenie od zmluvy platí iba vtedy, ak Isabela Marbella to jasne uviedla v ponuke, minimálne pred uzavretím zmluvy. Vylúčenie práva na odstúpenie od zmluvy je možné len pre produkty:
- ktoré vytvorila Isabela Marbella podľa špecifikácií spotrebiteľa;
- ktoré majú jednoznačne osobnú povahu;
- ktoré nemožno vrátiť kvôli ich povahe;
- že sa rýchlo kazia alebo starnú;
- ktorých cena podlieha výkyvom na finančnom trhu, na ktoré Isabela Marbella nemá žiadny vplyv;
- pre jednotlivé noviny a časopisy;
- pre zvukové a obrazové nahrávky a počítačové programy, ktorých pečať porušil spotrebiteľ;
- hygienické výrobky, ktorých pečať porušil spotrebiteľ.
V prípade služieb je vylúčenie možné iba v prípade:
- ubytovanie, doprava, stravovanie alebo voľnočasové aktivity v konkrétnych termínoch;
- dodanie začaté s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na rozmyslenie;
- služby súvisiace so stávkovaním a lotériami.
ČLÁNOK 12 – CENA
Isabela Marbella si vyhradzuje právo zmeniť ceny ponúkaných produktov a/alebo služieb počas doby platnosti uvedenej v ponuke, a to aj v dôsledku zmien sadzieb DPH. Na rozdiel od predchádzajúceho odseku, Isabela Marbella môže ponúkať produkty alebo služby, ktorých ceny sú viazané na výkyvy na finančnom trhu a na ktoré Isabela Marbella nemá žiadny vplyv, ceny sú variabilné. Táto súvislosť s výkyvmi a skutočnosť, že uvedené ceny sú cieľové ceny, budú uvedené v ponuke. Zvýšenie cien do 3 mesiacov od uzavretia zmluvy je povolené iba vtedy, ak vyplýva z predpisov alebo zákonných ustanovení. Zvýšenie cien od 3 mesiacov po uzavretí zmluvy je povolené iba vtedy, ak Isabela Marbella to stanovila a:
- sú výsledkom právnych noriem alebo ustanovení; alebo
- Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v deň nadobudnutia účinnosti zvýšenia ceny.
Miestom dodania podľa § 5(1) zákona o dani z obratu z roku 1968 je krajina, kde sa preprava začína. V tomto prípade sa toto doručenie uskutočňuje mimo EÚ. Poštová alebo kuriérska služba preto účtuje zákazníkovi dovoznú DPH alebo poplatky za colné odbavenie. Preto Isabela Marbella neúčtuje žiadnu DPH. Všetky ceny sú uvedené s výhradou tlačových chýb. Nepreberáme žiadnu zodpovednosť za následky tlačových alebo sadzobných chýb. V prípade tlačových alebo sadzobných chýb nie je spoločnosť Isabela Marbella povinná dodať produkt za nesprávnu cenu.
ČLÁNOK 13 – ZHODA A ZÁRUKA
Isabela Marbella zaručuje, že produkty a/alebo služby sú v súlade so zmluvou, špecifikáciami uvedenými v ponuke, primeranými požiadavkami na robustnosť a/alebo použiteľnosť a zákonnými ustanoveniami a/alebo vládnymi nariadeniami platnými v deň uzavretia zmluvy. Ak je tak dohodnuté, Isabela Marbella tiež zaručuje, že produkt je vhodný na iné použitie, ako je jeho bežné použitie. Záruka poskytnutá spoločnosťou Isabela Marbella , výrobcom alebo dovozcom nemá vplyv na zákonné práva a nároky, ktoré si spotrebiteľ môže uplatniť voči spoločnosti Isabela Marbella na základe zmluvy. Akékoľvek vady alebo nesprávne dodané produkty musia byť spoločnosti Isabela Marbella nahlásené písomne do 14 dní od doručenia. Produkty musia byť vrátené v originálnom balení a v novom stave. Záručná doba spoločnosti Isabela Marbella zodpovedá záručnej dobe výrobcu. Isabela Marbella však nikdy nezodpovedá za konečnú vhodnosť produktov pre každé jednotlivé použitie spotrebiteľom, ani za žiadne rady týkajúce sa používania alebo aplikácie produktov. Záruka sa neuplatňuje, ak:
- Spotrebiteľ si sám opravil a/alebo upravil dodané produkty alebo si ich nechal opraviť a/alebo upraviť tretími stranami;
- Dodané produkty boli vystavené abnormálnym podmienkam alebo s nimi bolo zaobchádzané neopatrným spôsobom alebo v rozpore s pokynmi spoločnosti Isabela Marbella a/alebo pokynmi uvedenými na obale;
- Nevhodnosť je úplne alebo čiastočne výsledkom predpisov, ktoré vláda zaviedla alebo zavedie, pokiaľ ide o povahu alebo kvalitu použitých materiálov.
ČLÁNOK 14 – DODANIE A PLNENIE
Isabela Marbella vynaloží maximálnu možnú starostlivosť pri prijímaní a vybavovaní objednávok produktov. Miestom doručenia bude adresa, ktorú spotrebiteľ oznámil. Isabela Marbella . S výhradou ustanovení článku 4 týchto všeobecných podmienok, Spoločnosť Isabela Marbella vybaví prijaté objednávky promptne a najneskôr do 30 dní, pokiaľ sa spotrebiteľ nedohodol s dlhšou dodacou lehotou. Ak sa dodanie oneskorí alebo ak objednávku nie je možné realizovať alebo je možné realizovať len čiastočne, spotrebiteľ bude informovaný do 30 dní od zadania objednávky. V takom prípade má spotrebiteľ právo bezplatne ukončiť zmluvu a má nárok na akúkoľvek kompenzáciu. V prípade ukončenia zmluvy podľa predchádzajúceho odseku, Isabela Marbella vráti spotrebiteľovi zaplatenú sumu čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od zrušenia zmluvy. Ak nie je doručenie objednaného produktu možné, Isabela Marbella sa bude snažiť poskytnúť náhradný tovar. Najneskôr v čase doručenia bude doručenie náhradného tovaru jasne a zrozumiteľne oznámené. Náhradný tovar nemožno vylúčiť z práva na odstúpenie od zmluvy. Náklady na akékoľvek vrátenie tovaru znáša Isabela Marbella . Riziko poškodenia a/alebo straty produktov nesie Isabela Marbella až do doby dodania spotrebiteľovi alebo vopred určenému zástupcovi a oznámenia Isabela Marbella
ČLÁNOK 15 – PLATBA
Ak nie je dohodnuté inak, dlžné sumy spotrebiteľa musia byť uhradené do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti lehoty na rozmyslenie uvedenej v článku 6 odseku 1. V prípade zmluvy o poskytovaní služby táto lehota začína plynúť od okamihu, keď spotrebiteľ dostal potvrdenie zmluvy. Spotrebiteľ je povinný bezodkladne informovať Isabela Marbella o akejkoľvek nepresnosti v poskytnutých alebo deklarovaných platobných údajoch. V prípade nezaplatenia zo strany spotrebiteľa, Isabela Marbella bude oprávnená, s výhradou zákonných obmedzení, účtovať primerané náklady, o ktorých bude spotrebiteľ vopred informovaný.
ČLÁNOK 16 – POSTUP PRI REKLAMÁCIÁCH
Isabela Marbella má dostatočne zverejnený postup pre podávanie sťažností a sťažnosť spracuje v súlade s týmto postupom. Sťažnosti týkajúce sa plnenia zmluvy musia byť predložené Isabela Marbella úplne a jasne opísaným spôsobom v primeranej lehote od zistenia vád spotrebiteľom. Reklamácie predložené Isabela Marbella odpovie do 14 dní od doručenia. Ak si reklamácia vyžaduje predvídateľne dlhší čas na spracovanie, Isabela Marbella odpovie do 14 dní s potvrdením prijatia a s uvedením, kedy môže spotrebiteľ očakávať podrobnejšiu odpoveď. Ak sa sťažnosť nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, stáva sa sporom, na ktorý sa vzťahuje postup riešenia sporov.
ČLÁNOK 17 - Reklamácie a vady
V prípade chybných alebo poškodených výrobkov predávajúci poskytne výmenu alebo vrátenie peňazí v súlade so zákonom.
Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu do 7 dní od doručenia spolu s fotografiou závady a popisom.
ČLÁNOK 18 – SÚDNE SPORY
Zmluvy medzi Isabela Marbella a spotrebiteľ, na ktorého sa vzťahujú tieto všeobecné obchodné podmienky, sa riadia výlučne holandským právom, a to aj v prípade, že spotrebiteľ má bydlisko v zahraničí.
ČLÁNOK 19 – OSOBNÉ ÚDAJE
Spoločnosť Isabela Marbella bude spracovávať údaje kupujúcich iba v súlade so svojimi zásadami ochrany osobných údajov. Viac informácií nájdete v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených na webovej stránke. Isabela Marbella .
ČLÁNOK 20 – POUŽÍVANIE WEBOVEJ STRÁNKY
Používanie webovej stránky spoločnosti Isabela Marbella akýmkoľvek spôsobom, ktorý by mohol narušiť jej používanie inými používateľmi, ohroziť prevádzku webovej stránky a/alebo ovplyvniť informácie alebo softvér dostupný na webovej stránke.
ČLÁNOK 21 – PRÁVA DUŠEVNÉHO VLASTNÍCTVA
Používateľ výslovne berie na vedomie, že všetky práva duševného vlastníctva k materiálom, informáciám, obrázkom a inému obsahu webovej stránky sú majetkom Isabela Marbella , jej dcérske spoločnosti alebo poskytovatelia licencií. Používanie, kopírovanie alebo zverejňovanie obsahu tejto webovej stránky bez výslovného písomného súhlasu je zakázané. Isabela Marbella , s výnimkou a len v rozsahu povolenom záväzným zákonom.
ČLÁNOK 22 – INFORMÁCIE NA WEBOVEJ STRÁNKE
Hoci bola webová stránka pripravená s najväčšou možnou starostlivosťou, informácie zverejnené na webovej stránke môžu byť neúplné, nesprávne alebo zastarané. Isabela Marbella nezodpovedá za následky aktivít vykonávaných na webovej stránke. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa presnosti údajov alebo ak si všimnete akékoľvek nepresnosti, kontaktujte nás. Isabela Marbella .
ČLÁNOK 23 – ZMENY VŠEOBECNÝCH PODMIENOK
Isabela Marbella si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných podmienok. Platí verzia zverejnená na webovej stránke v čase zadania objednávky.